Home » FAQ

FAQ

 

BESTELLEN

 

Waarom is 'happiness-Boxzie shaped'? 😊

We stellen elke box persoonlijk & zorgvuldig samen, houden hierbij rekening met verschillende gelegenheden en seizoenen maar steeds met hetzelfde doel: iemands dag opvrolijken. Daarnaast zorgen we - indien gewenst - voor een gepersonaliseerd, handgeschreven kaartje. Bovendien is de box opgevuld met ecologisch verantwoord verpakkingsmateriaal.

Moet ik een account aanmaken?

Nee hoor, je kan onze webshop bezoeken zonder je te registreren. Zodra je een bestelling plaatst, vragen we je adresgegevens en e-mailadres. Dit hebben we nodig om je orderbevestiging, factuur en verzendbevestiging door te sturen.

Kan ik de Boxzie laten leveren op een specifieke datum?

Wil je dat je box op een specfieke datum geleverd wordt, bijvoorbeeld op een verjaardag? Laat het ons weten via het veld "opmerkingen" in je bestelling.  Wij doen ons uiterste best hiervoor.  Er kan evenwel altijd iets onverwacht misgaan tijdens het verzenden zelf, waardoor wij dit niet 100% kunnen garanderen.

We verzenden dagelijks pakketjes en hanteren een normale levertermijn van 2 werkdagen.

Help! Er sloop een foutje in het leveringsadres.

Stuur ons snel (!) een berichtje op info@boxzie.be met je bestelnummer, de naam en het correcte adres van de ontvanger. Als je pakketje nog niet verzonden is, kunnen we dit rechtzetten.

 

VERZENDEN

Hoe worden Boxzie gift boxes verstuurd?

It's a box in a box! In de eerste plaats zorgen we voor een Boxzie die 'klaar is om af te geven'. Rondom de box gaat er opnieuw een verzendbox. Zo zorgen we ervoor dat je Boxzie veilig en mooi toekomt.

Is de verzendkost inbegrepen in de prijs?

Ja, de prijzen zijn all-in.  Geen verrassingen of extra's meer bij het uitchecken.

Hoe kan ik betalen?

Betalingen kan veilig online met bancontact, creditcard, PayPal, Ideal (NL) of via de beveiligde omgeving van je eigen bank.

Wat is de leveringstermijn?

We verzenden dagelijks pakketten. In 99% van de gevallen wordt je Boxzie  binnen de 2 werkdagen geleverd - hetzij op je thuisadres, hetzij bij degene die je wil verrassen.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

Zodra wij een verzendlabel aanmaken, wordt via e-mail een track&trace code verstuurd. Zo kan je zelf de status van je bestelling opvolgen.

Oh no, de Boxzie werd niet geleverd. Wat nu?

Geef ons zo snel mogelijk een seintje via info@boxzie.be. Als ware Sherlock Holmes gaan we zoeken waar het fout liep en we zorgen voor een geschikte oplossing.

Kan ik de Boxzie gift box op een ander adres laten leveren?

Uiteraard! Bij het uitchecken kan je het gewenste leveradres invullen.

 

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je bestelling retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst, mits geen beschadiging van de producten of ontbrekende items.

Mijn Boxzie gift box kwam beschadigd toe, wat moet ik doen?

Wij zorgen er voor dat de boxen veilig de deur uitgaan. Indien je Boxzie beschadigd toe komt (ten gevolge van transport), stuur ons dan zo snel mogelijk een bericht op info@boxzie.be en voeg foto's toe van de beschadiging(en). Wij sturen je een nieuwe box op of zorgen voor een gepaste oplossing.

 

OVER BOXZIE

Wat zit er in de verschillende Boxzie gift boxes?

Precies wat je ziet op onze productpagina. We besteden grote zorg aan het samenstellen van elke Boxzie & verzenden precies wat je op de productpagina ziet.

Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?

Yes, wij dachten aan alles! Onze Boxzies komen met een gepersonaliseerd kaartje. Tijdens het uitchecken kan je kiezen uit drie ontwerpen & je boodschap toevoegen. Wij schrijven je kaartje met de hand en stoppen het bij in de box. Indien je liever geen kaartje toevoegt, is dat ook helemaal oké.

Veranderen de Boxzies regelmatig?

Natuurlijk! Naast enkele ‘standaard’ boxes (zoals bv. voor verjaardagen, geboortes, …), houden wij rekening met de verschillende seizoenen en feestdagen. Be the first to know, door je in te schrijven op onze nieuwsbrief.

Kan ik een factuur verkrijgen?

Uiteraard!  Geef ons je bedrijfsgegevens door in het veld "opmerkingen" tijdens het bestelproces, of stuur ons een mailtje op info@boxzie.be, en wij zorgen voor de correcte paperassen voor jouw boekhouding.

Andere vragen?

Happy to help you. Geef ons een seintje op info@boxzie.be, via Messenger of Instagram & we'll get back to you asap.

VERKOOP JE DE PERFECTE ITEMS VOOR EEN BOXZIE?

Wij zijn benieuwd! Aarzel niet ons te contacteren.